Jak nakupovat

Poštovné

Dopravce GLS - Spolehlivé doručení balíku během stanovených standardních časů doručení je silnou stránkou GLS. Tuzemské balíky se dostávají na své místo určení obvykle následující pracovní den. V Evropě je zpravidla standardní čas doručení do sousedních zemí 24 až 48 hodin.

Cenník:

ČR: Poštovné a balné při objednávce nad 2990,-Kč zdarma, v ostatních případech účtujeme 159 Kč / GLS.

SR: Poštovné a balné při objednávce nad 2990,-Kč zdarma, v ostatních případech účtujeme 199 Kč/ GLS.

EU: Poštovné a balné při objednávce nad 5000,-Kč zdarma, v ostatních případech účtujeme  499 Kč/ GLS. 

Česká pošta - Balík do ruky

ČR: Poštovné a balné při objednávce nad 2990,-Kč zdarma, v ostatních případech účtujeme 159 Kč.

Česká pošta - Balík Na poštu

ČR: Poštovné a balné při objednávce nad 2490,-Kč zdarma, v ostatních případech účtujeme 159 Kč.

Česká pošta - Balíkovna

ČR: Poštovné a balné při objednávce nad 2490,-Kč zdarma, v ostatních případech účtujeme 59 Kč.

Zásilkovna - doručení domů

ČR: Poštovné a balné při objednávce nad 2490,-Kč zdarma, v ostatních případech účtujeme 89 Kč.

Zásilkovna - výdejní místo a Z-BOX

ČR: Poštovné a balné při objednávce nad 2490,-Kč zdarma, v ostatních případech účtujeme 79 Kč.

SK Packeta HD - doručenie na adresu

SR: Poštovné a balné při objednávce nad 3990,-Kč zdarma, v ostatních případech účtujeme 119 Kč.

Expresní doručení Brno

Více informací najdete zde.

Osobní odběr 

Zboží si můžete kdykoliv zdarma vyzvednout u nás na prodejně v Brně nebo v Jihlavě. 

Prodejna Brno: náměstí 28. října 14, 602 00, Brno,  tel.: 771 180 002, 725 808 263

Prodejna Jihlava: Kosmákova 13, 586 01, Jihlava,   tel.: 608 823 165, 725 808 263

 

Platební metody

Platba kartou online

Platba kartou online přes online platební bránu společnosti ShoptetPay. Jedná se o přímo integrovanou platební bránu, takže nedochází k přesměrování a opouštění eshopu v průběhu platby. Bezpečná, jednoduchá a pohodlná online platební metoda. Podmínky vztahující se na platby prostřednictvím online platební brány najdete zde.

Platba převodem 

Platba převodem je velmi rychlým a oblíbeným způsobem platby. Pokud používáte internetové bankovnictví, můžete vybrané zboží zaplatit přímo z domova. Zboží expedujeme, jakmile ověříme, že k nám dorazila vaše platba. Platby zasílejte na č.ú. 212515727/0600, variabilní symbol je číslo číslo objednávky.

Dobírka 

Platba dobírkou je velmi snadná a pohodlná. Naši dopravci doručí zboží na Vámi zadanou adresu. Zboží doručené na dobírku platíte řidiči přepravní společnosti. Dopravce vydá zboží po zaplacení požadované částky. Dobírka je zpoplatněna částkou 69 Kč. 

Online platby prostřednictvím Apple Pay, Google Pay, GoPay peněženky nebo Online bankovního převodu

Platba v online prostředí prostřednictvím výše uvedených platebních metod. Platit dále můžete bitcoinem, prostřednictvím Premium SMS i m-platbou.


Hotově/kartou/QR platba na místě

Pokud jste si jako způsob doručení zvolili osobní odběr na některé z našich prodejen, můžete za Vaši objednávku zaplatit až na místě, a to hotově, kartou přes platební terminál nebo převodem z účtu zjednodušeně pomocí námi vygenerovaného QR kódu.

 

Reklamace a výměna zboží

Vážený zákazníku

V případě nevyhovujícího zboží máte nárok na výměnu za jakékoliv jiné zboží ze sortimentu našeho eshopu, či na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů. Za výměnu zboží není účtován žádný manipulační poplatek a je pro naše zákazníky zcela zdarma. Pokud si přejete Vámi zakoupené zboží vrátit bez udání důvodu, zašlete prosím toto zboží v originálním balení s originálem faktury a vyplněným formulářem zpět na níže uvedenou adresu, a to nejpozději do 14 dnů od převzetí objednávky. Zpravidla v den obdržení zásilky převádíme obratem peněžní částku a zasíláme fotokopii do Vaši e-mailové schránky. Garantovaná maximální doba připsání peněžních prostředků na Váš účet je pátý pracovní den od převzetí zásilky.

V případě uplatnění reklamace nemusíte zasílat zboží v originálním balení, avšak je třeba vždy uvést, co je předmětem reklamačního řízení. V den, kdy nám je Vámi zaslané zboží doručeno, jste okamžitě informováni e-mailem o přijetí zboží do reklamačního řízení. Snažíme se v co nejkratším časovém horizontu (a pokud je to možné i dle individuálních potřeb zákazníka) ve všem maximálně vyjít vstříc a zkrátit celé řízení na minimální dobu.


Zboží zasílejte na adresu:

hoglstore.cz
Patrik Šimon
náměstí 28. října 14                 
602 00 Brno